طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زمینی کوچک

درباره ی طاها

1392/7/11 12:21
نویسنده : خواهر طاها
560 بازدید
اشتراک گذاری

وای طاها داره بزرگ میشه وقتی خسته از مدرسه میامو میبینم با چه ذوقی تو رورویک میاد به استقبالم جون میگیرم طاهای عزیزم هرچقدر بهت نگاه میکنم تمام خستگیم در میره امیدوارم یه روزی بای و این وبلاگو بخونی و ببینی که خواهرت چقدر دوستت داره از طرفی هر چقدر تو بزرگ میشی من پیرتر میشم امیدوارم تو هم همینقدر که دوستت دارم منو دوست داشته باشی!!

بیخیال بابا دلم گرفته بود یه مشت دری وری گفتم خالی شم!!!!!لبخند

حالا میخوام کارهای جدید طاها رو بگم

طاها حرف میزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب

4کلمه میگه!! بابا ماما دد آب!!

دستشم میگیره این ور اونور راه میره!

آخی بمیرم اون روز دستشو گرفت به میز ال سی دیمون میز ال سی دی ما هم لبه اش برگشته(یعنی خمه) دستش سر خورد افتاد ابروش خورد به لب میز زخم شد اما خدا رو شکر به خیر گذشتاوه

حالا چند تا عکس میزارم ببینید ببخشید این روزا ازش عکس جدید نمیگیرم اما دیدن همین عکسا هم خالی از لطف نیست!:

طاها بعد از حمام

طاها

نگاه کنین چجوری تو تاب خوابیده!!

طاها

 

طاها در سفر اصفهان

طاها

طاها در حوله حمام جدید

طاها

طاها و باباش در سفر اصفهان

طاها

طاها صبح اول صبح کله سحر!!!

طاها

اینم طاها و باباش در نامزدی داییش

طاها

نگاه کنین دستشو میگیره به اینور و اونور اول رو زانوش میشینه بعدش بلند میشه!!

طاها

 

طاها

خب دیگه بسه!!! بعدا بیشتر میزارم بای بایبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بهار
12 مهر 92 13:08
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی به سلیقه شما.
الناز مامان طاها
14 مهر 92 0:12
سلام عزیزم روز به روز نازتر میشیخوش به حالت که خواهر به این مهربونی داری
ممنون شرمنده میکنید!!

مامان فرحان
15 مهر 92 20:14
سلام طاها کوچولو په خوشگل رو تاب خوابیدی
mehrsa
13 دی 92 12:52
khosh b hale taha k y khahare khuB me3 to dare
خواهر طاها
پاسخ
خواهش میکنم
مامان و بابای محمد طاها
13 اسفند 92 15:22
ما یه مدت نبودیممممممم به ما سر بزنیددددددددددددددد