طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

فرشته زمینی کوچک

عذر خواهی

1392/4/6 16:40
نویسنده : خواهر طاها
238 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا ببخشید من امتحان داشتم و تا حالا هم اینترنتمون خراب بودخجالت

ولی خیلی ممنون از نظرات و پیشنهادات و انتقاداتتون واقعا شرمنده ام کردینقلب

ولی خدارو شکر معدلم خوب شد حالا دیگه میتونم مطلب بذارم از من خواسته شده بود بیشتر بذارم چشم رو تخم چشام!خنده

خبرای جدیدی دارم براتون!متفکر

آقا پسل ما تو رورویک راه میرنتشویق میکوبنش به در و دیوار نیشخندما هم هیچی نمیگیم!از خود راضیهمینطوری نگاش میکنیم خیلی هم علاقه به بستنی دارنتعجب حالا ممکنه بعضی از مامانای با تجربه بگن الان برای بستنی زوده اما خب چیکار کنیم دیگه بستنی می خریم آقا طاها نگامون میکننناراحت مثل آدما مظلوم خودشونو لوس میکنن (مثل این نگران)ما نهم بهشون میدیم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 16:59
بستنی واااااااااااای شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمو
♥متین من♥
8 تیر 92 1:41
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست ) یه دنیا ممنونم از لطفت ...
مامان امیر حسین
8 تیر 92 11:42
ای جونم . که بستنی میخوره. بیا به ماهم سر بزن خوشحال میشم. عزیزم. چند سالته.


با اجازتون نه ماهمه!
بابای یسری جان
13 تیر 92 12:14
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
نرجس
30 تیر 92 16:04
میترا عزیزم خوب بچه داری میکنی با مامانا هم خوب گرم می گیری
عزیزم من کلا با همه خوبم بعدشم داداشمه خیر سرم دوسش دارم باهش نباید بازی کنم آیا؟؟؟

نرجس
2 شهریور 92 17:49
سلام خوبی؟ خوش می گذره ؟چه خبر؟چی کار می کنی؟یه سرم به ما بزن .

ما که سر میزنیم شما نمیزنید
نرجس
19 شهریور 92 23:58
کی سر می زید که ما نمی بینیم.
عزیزم به من چه شما نمیبینید دو روز دیگه تو مدرسه ببینمت میدونم باهات چیکار کنم!!!!!