طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فرشته زمینی کوچک

یه اتفاق جالب

1392/1/3 20:57
نویسنده : خواهر طاها
181 بازدید
اشتراک گذاری

امروز درگیر وبلاگ طاها بودم که یهو مامانم صدام زد و گفت بیا بیا منم دویدم و دیدم طاها برای اولین بار خودش دمرو شده بدون کمک هیچکی!تعجب

تازه چون برگشته بود رو قال حالش بد شده بود تا چند دقیقه بعدش داشت شکایت می کرد!زبان

من حول شدم نتونستم عکس بگیرم اما خوشحالم که تونستی موفق بشی طاها

آفرین طاها پسر گل!

حالا همه دست تا صداش بیاد!تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عموی محیط بان
5 فروردین 92 11:11
سلام وب قشنگی دارید امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشید آرزومند سلامتی وشادابی نی نی نازتونم اگه میشه یه سری به وبم بزنید و نظرو پیشنهادتونو بیان کنید/ممنون
چشم حتما

آرام خانوم
8 فروردین 92 12:03
منم خوشحالم که دارم نظر میدم مامان طاها کوچولو.
خیلی دوست داشتنیه این عروسک.
به منم سر بزنید. دوستتون دارم.
دعا کنید خدا یه عروسکم مثل مال شما به ما بده.
منتظرتونم.
چشم ولی عزیزم ما دو نفر خواهر و دختر عمه طاها هستیم نه مامانش