طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فرشته زمینی کوچک

دردودل

1392/1/1 21:06
نویسنده : خواهر طاها
122 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه آمار وبلاگ داره میاد پایین اما ما بازم عکس میذارم و از همه اونایی که این عکسارو نگاه می کنن نظر میذارن ممنونیم هم من و هم دختر عمه امنگران

اما اگه همین طوری پیش بره ما چجوری و با چه ذوقی این کار رو ادامه بدید پس خواهشمندم ما را حمایت کنید من الان می خواستم عکس بگذارم اما چون دیدم آمار پایینه خورد تو ذوقم و منصرف شدمدل شکسته

امیدوارم آمار بالاتر بره تا ما هم یه دلگرمی خوبی برای گذاشتن عکس داشته باشیم در غیر اینصورت ممکنه به مشکل بر بخوریم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

صبا
1 فروردین 92 21:53
به ما هم سر می زنید ؟؟
حتما عزیزم

جوک
1 فروردین 92 22:00
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
مامان آروین
2 فروردین 92 19:18
سلام گلم سال نو مبارک
با آرزوی بهترین ها برای شما و طاها جون خوشگل و ناز و خانواده محترمتون . با اجازه لیتکتون می کنم تا آروین جونم با طاها جونی رفیقهای خوبی برا هم باشند .


ممنون مامان مهربون
از طرف من کوچولوی نازتونو ببوسین
ما هم لینکتون کردیم
صبا
3 فروردین 92 0:30
ممنونم. منم الان لینکتون می کنم